Translate!

Friday, October 1, 2010

we can grow vegetables underneath the skylight

lot's of new stuff!
ah well, niet zo ontzettend veel, maar voor mijn doen wel. Voor iemand die chronisch blut is, no matter welk inkomen ik heb :)
DUS!:

new boots :D overknees, suede, van de Dolcis. €50,- (extra punten als je de donald duck bubbelblaas spot)

Kanten jurkje, €30 euro van de wonder woman. Ik vind daar altijd alles ordinair en lelijk, maar dit jurkje moést ik hebben, ik heb al tijden op zoek naar een kanten jurkje die NIET doorschijnt :D

Kniekousjes van de Bristol, 5 euro geloof ik.

Laarsjes van de New Yorker. Ze waren eerst iets van 30 of 25 euro ofzo, maar ze waren afgeprijsd naar €19,95, dus ik dacht: die moet ik hebben! Maar het was nog mooier, de cassière las het prijsje verkeerd en ik heb ze gekocht voor €9,95. Lucky day 8D
En dan de outfit of the day, lekker crappy foto, maar liever een crappy foto dan geen foto :)

en voor iedereen die gisteravond Oh Oh Cherso heeft gekeken..
Zou je sokken dragen als je geen voeten had?
x'd
xLoes

4 comments:

  1. Superleuke spulletjes!

    Liefs,
    fleurille.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wat een leuk jurkje =D
    ik vind ook alles bij de WW
    ordinair en lelijk haha.
    goed gezocht!

    ReplyDelete