Translate!

Wednesday, June 9, 2010

soul to squeeze

Hoi!

hmm lekker red hot chilipeppers aan het luisteren (:
Vandaag had ik mijn nieuwe Bershka jurkje aan, voelde me een beetje overdressed op zo'n druilerige dag als vandaag. Maar misschien heb ik er iemand wel mee opgevrolijkt, zo'n zomers jurkje tussen alle regenjassen haha.

Lekker vieze spiegel, hè? (: ghehe

Ik zal ook maar gelijk m'n outfit van gister posten:

Ik heb ook betere swatch-foto's van de vampira polish gemaakt ^^

Mooooi istie he. Ben wel twee keer uitgemaakt voor gothic (ja, zelfs met dat jurkje, omg), maar dat waren zelf alto's, so I don't care haha.

En ik heb vanochtend m'n teennageltjes maar weer eens een ander kleurtje gegeven, het zilvere was nu wel heel erg weggesleten (A)

Beetje roze-paars dus, van de DA.
Goed, ik vind dit wel weer genoeg voor vandaag!

xLoes

No comments:

Post a Comment