Translate!

Thursday, June 17, 2010

GESLAAGD!

Hoi!
Lieve mensen, God bestaat! Ik ben geslaagd!!! :D
En met geen enkele onvoldoende!
Buiten hangt de vlag al uit, met mijn schooltas eraan uiteraard.

Maar ik ga zoals beloofd ook nog vertellen over Zwitserland.
Vrijdag zaten we de hele dag in de (nieuwe!) auto, we kwamen rond 6 uur aan bij m'n zus.
We hebben toen alleen gegeten en daarna naar bed. Volgende dag gingen we naar Bern, hele mooie stad is dat! Ze hebben er hele lieve daken haha. Ook was daar een parkje met vier beren (mannetje apart, vrouwtje en 2 kleintjes). Wist ik veel van Bern afgeleid is van Bärn -> beren. xD
Daarna gingen we een heel klein stuk omhoog, maar we hadden daar prachtig uitzicht over de stad.
Zondag gingen we naar Kandersteg, hoog in de bergen. Ik ben toen voor het eerst in zo'n karretje omhoog geweest, super eng. Toen we eenmaal boven waren, zaten we midden in een wolk (=niet goed voor je kapsel, I can say), maar 't was wel leuk. Later trok de wolk weg en het was zoo mooi!
Maandag zijn we naar drie verschillende steden geweest en een beetje sightseeing gedaan.
Ik heb niet superveel foto's gemaakt met m'n camera, maar m'n zus komt zo hier, met haar camera, waar ook veel foto's op staan.
Maar hier zijn alvast de mijne:



Bern

Kandersteg (let aub niet op mijn hoofd xD)






Ik heb geen outfit-foto's gemaakt daar ;p
maar gister wel! Het was weer prachtig weer, ik durfde alweer geen blote benen.. dus met (blauwe) panty onder een jurkje.






lekker hè, die troep? (:






dit sprietje was gister mijn grote vriend.

xLoes

3 comments:

  1. mooie fotos!
    zou je onze blog willen volgen want wij zijn nieuw en weten niet echt hoe we volgers kunnen krijgen.
    Alvast Bedankt.

    ReplyDelete
  2. Leuk jurkje, mooie gecombineerd :) Liefs

    ReplyDelete