Translate!

Friday, June 4, 2010

oplossing voor 't dilemma ^^

Jaaa, ben ik weer!
Ik heb besloten om maar gewoon een panty erbij aan te doen, zodat ik toch een rokje aan kon. Mijn lichtgevend-zo-witte benen durf ik toch nog echt niet aan de buitenwereld te showen... Op de foto lijkt het alsof m'n shirtje en panty zwart zijn, maar die zijn dus allebei bruin. (:


Verder niet zoveel gedaan vandaag, met Eric beetje liggen zonnen en ben naar z'n zangles geweest (:
Morgen ga ik shoppen met Claudia in Almere en zondag naar een presentatie van een bedrijf waar ik misschien kan werken en 's middags met Toeschka wat bespreken over ons feest 26 juni(wanneer ik 18 word, yay! :D)

Eergister ben ik naar 't concert geweest van Bombay Bicycle Club, in Tivoli (Utrecht). Ik heb werkelijk een prachtig filmpje gemaakt. Vooral het geluid is echt fan-tas-tisch, kijk/luister maar:


Geeft een klein beetje de indruk, het was iig leuk! ^^


xLoes

2 comments:

  1. leuke outfit! panty is altijd handig om de melkflessen te verbergen, haha
    xx http://moffel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha ja he
    jammer dat ze er niet bruiner van worden.. ;p

    ReplyDelete