Translate!

Thursday, June 27, 2013

Verjaardag! :)


Hallo allemaal!

Bereid je even voor op een shitload aan foto's ;)

Gisteren was ik jarig: ik ben 21 geworden :) Ik heb allerlei leuke dingen gedaan om het te vieren. Het begon al in de bioscoop (haha), ik was met Niels naar Man of Steel, hij was echt veel toffer dan ik had verwacht. Sowieso heel anders dan alle andere Superman films/afleveringen, aangezien het over het verhaal 'ervoor' gaat zeg maar. Heel leuk! Daarna ben ik uitgeweest en het was extra bijzonder, omdat ik het gewoon de hele avond heb volgehouden. Normaal gesproken ben ik na anderhalf uur dansen echt doodop en moet ik mezelf naar huis slepen. Ik weet nu waardoor dit komt, daarover post ik misschien nog een andere keer. Maar goed, daar had ik dus geen last van eergisteravond! Overdag zijn we naar Maastricht geweest, aangezien een heleboel mensen me vertelden dat dat een leuke stad is. Het is nogal een eindje reizen vanaf Utrecht, maar eenmaal daar had ik ook echt het gevoel dat we in Frankrijk waren ofzoiets! Zulke leuke huisjes en alles is zo knus en lief. En natuurlijk dat het niet plat is draagt ook wel bij aan het vakantiegevoel ;) 's Avonds zijn we uiteten geweest bij Il Giardino, een Italiaans restaurant waar de werknemers ook allemaal daadwerkelijk Italiaans zijn volgens mij. Dat was wel leuk! Bueno serra! (ofzo :D )
Deze foto's zijn in het stadspark genomen, net als de bovenstaande:


Twee weken terug was het ook Niels z'n verjaardag en dat hebben we gevierd in Burgers' Zoo. Ik ben daar volgens mij nooit eerder geweest en wat is het daar tof! Niet alleen maar hokjes met dieren oid, maar ook gewoon leuke weggetjes en bossen. En natuurlijk verschillende onderdelen; 'ocean', 'bush' enzo en ze hebben 't dan ook helemaal exotisch en warm gemaakt. 

Nu zijn olifanten mijn lievelingsdieren en ik was dan ook helemaal gelukkig toen de olifanten bijna naast de ingang waren :D 

Timon en pumba:





















Deze ronde nijlpaard was een beetje zielig zo in z'n eentje, maar toch wel heel schattig...




















Mini-survival ;)








Chillende giraffes:


Bweeh!!

En op de terugweg nog een keertje langs de olifanten. Zo lief :D
 Goed dat was het weer. Morgen vieren Niels en ik onze verjaardag whoohoo! Fijn weekend alvast! :)


 Liefs, 
 Loes

6 comments:

  1. Happy belated birthday! :D
    (Olifanten zijn ook mijn lievelingsdieren, loooove them! Moet snel weer eens naar Burger's Zoo (ging vroegah met mijn tante vaak. :))

    ReplyDelete
  2. Nog gefeliciteerd!!
    Leuke foto's trouwens.

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd nog aan jullie allebei! Jullie staan leuk bij elkaar :)

    XX Red Sonja

    ReplyDelete
  4. Hele leuke foto's. En nog allebei gefeliciteerd. <3

    ReplyDelete